Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Dogodek je pomemben predvsem za prebivalce Pariza, vendar lahko služi kot ideja za izboljšanje javnega prevoza tudi v drugih mestih, vključno s slovenskimi.
V Parizu so odprli najdaljšo mestno žičnico v Evropi. Heilbronn načrtuje izgradnjo še daljše žičnice, medtem ko v nekaterih drugih nemških mestih državljani nasprotujejo takšnim projektom. Razpravlja se o tem, kdaj se takšna naložba sploh izplača.
Novi direktor francoskih železnic Jean Castex je napovedal, da bo preučil možnost ponovne vzpostavitve nočnega vlaka med Parizom in Berlinom. Ta priljubljena povezava je bila predvidena za ukinitev zaradi finančnih izgub in ukinitve državnih subvencij. Castex je obljubil, da bo to ena njegovih prvih prioritet.
Avstrijska železniška družba ÖBB je sporočila, da bodo s 14. decembrom ukinili nočne vlake na relacijah Dunaj-Pariz in Berlin-Pariz. Odločitev je posledica umika francoskih partnerjev iz teh projektov.
Zadruga European Sleeper, ki že upravlja nočni vlak med Brusljem in Prago, bo marca 2026 ponovno vzpostavila linijo Pariz-Berlin, ki jo je francoska železniška družba SNCF opustila. Rezervacije bodo odprli 16. decembra, prva vožnja pa je načrtovana za 26. marec 2026.
Na silvestrovo in novo leto bo na ulicah Berlina delovalo na tisoče zaposlenih v javnem prevozu. Kljub temu pa bodo na nekaterih linijah podzemne železnice veljale omejitve.
Nova študija, ki jo je izvedel Rafael Prieto-Curiel z Complexity Science Hub (CSH) Dunaj in je bila objavljena v reviji "Nature Cities", kaže, da ima izgradnja podzemne železnice večji vpliv na zmanjšanje avtomobilskega prometa v mestih kot pa širitev tramvajskega omrežja. V mestih s podzemno železnico je povprečni delež voženj z avtomobilom pri dnevnih migracijah okoli 37 odstotkov, medtem ko je v mestih s tramvaji ta delež 50 odstotkov. Dunaj se ponaša z najnižjim deležem avtomobilskega prometa v Avstriji.
Dogodek je pomemben predvsem za prebivalce Pariza, vendar lahko služi kot ideja za izboljšanje javnega prevoza tudi v drugih mestih, vključno s slovenskimi.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.