Chanel registriral nove blagovne znamke v Rusiji kljub umiku s trga
posel življenjski slog

Chanel registriral nove blagovne znamke v Rusiji kljub umiku s trga

Modna hiša Chanel, ki je zapustila ruski trg, je pri Rospatentu registrirala štiri nove blagovne znamke, med drugim Gabrielle Chanel in Vitalumiere. Podjetje "Šanel SARL" je od leta 2022 pri Rospatentu vložilo že 36 zahtevkov za registracijo različnih blagovnih znamk v Rusiji.

Podobni članki

LG registriral šest novih blagovnih znamk v Rusiji
posel gospodarstvo
LG registriral šest novih blagovnih znamk v Rusiji

16. nov 13:36

Južnokorejski tehnološki velikan LG Electronics je uradno registriral šest novih blagovnih znamk v Rusiji, ki so povezane z elektronskimi in digitalnimi izdelki. Registracija, ki jo je odobrila ruska služba za intelektualno lastnino Rospatent, zajema obetavne linije izdelkov blagovne znamke.

KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036
gospodarstvo
KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036

13. nov 7:04

Veriga restavracij s hitro hrano KFC, ki je zapustila Rusijo, je uspela podaljšati pravice do svoje blagovne znamke v državi do oktobra 2036, poroča RIA Novosti na podlagi podatkov iz elektronske baze Rospatenta. Odločitev je bila sprejeta 11. novembra.

V Rusiji načrtujejo spletno prodajo alkohola za državljane
tehnologija gospodarstvo
V Rusiji načrtujejo spletno prodajo alkohola za državljane

14. nov 6:05

Rusko ministrstvo za digitalni razvoj načrtuje poskusno prodajo ruskega vina na spletnih tržnicah. Poskus naj bi potekal v drugem in tretjem četrtletju leta 2026, celoten mehanizem prodaje pa naj bi se začel, če bo poskus uspešen. To je sporočil namestnik vodje ministrstva za digitalni razvoj Oleg Kačanov na forumu "Digitalne rešitve".

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Chanel nevtralno
Rospatent nevtralno
Gabrielle Chanel nevtralno
Vitalumiere nevtralno
Šanel SARL nevtralno
Rusija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna, saj prikazuje poslovanje tuje družbe v specifičnih gospodarskih razmerah, kar lahko vpliva na globalne trende v modni industriji.