V Avstriji se več kot tretjina novih učiteljev sooča s poučevanjem tujih predmetov
izobraževanje družba

V Avstriji se več kot tretjina novih učiteljev sooča s poučevanjem tujih predmetov

V Avstriji se več kot tretjina novo zaposlenih učiteljev v prvem letu sooča s poučevanjem predmetov, za katere nimajo formalne izobrazbe. V osnovnih šolah približno 23 odstotkov učiteljev poučuje predmete, za katere niso usposobljeni, medtem ko je ta številka v srednjih šolah (vključno z nižjimi srednjimi šolami, gimnazijami in poklicnimi srednjimi šolami) kar 43 odstotkov. Med učitelji, ki se preusmerijo v poučevanje, jih kar 45 odstotkov poučuje predmete, ki niso njihova specialnost.

Izvorni članki

Podobni članki

Lizbonska šola zaradi pomanjkanja učiteljev razporedila prvošolčke v višje razrede
izobraževanje družba
Lizbonska šola zaradi pomanjkanja učiteljev razporedila prvošolčke v višje razrede

13. nov 18:05

Šola v Lizboni se sooča s pomanjkanjem učiteljev, zaradi česar so prvošolčke razporedili v razrede z učenci višjih razredov. Starše so pozvali k pomoči pri poučevanju doma. Sindikat Fenprof ocenjuje, da je na Portugalskem brez učitelja približno 3.325 učencev prvega cikla. Razpisana delovna mesta ostajajo nezasedena zaradi pomanjkanja kandidatov ali njihovih odstopov.

Maturanti po 수능 izpitu izrazili olajšanje, izpit pa je bil težak
izobraževanje družba
Maturanti po 수능 izpitu izrazili olajšanje, izpit pa je bil težak
2 posodobitev 13. nov 8:59

Maturanti v Južni Koreji so končali 대학수학능력시험 (수능), nekateri pa so izrazili, da so bile nekatere naloge težke, posebej pri predmetih 탐구. Starši so maturante spodbujali, nekateri pa so jokali zaradi težav pri določenih predmetih, kot je 국어. Po končanem izpitu so si maturanti želeli igrati igre, potovati v tujino in jesti 엽떡. Nekateri dijaki so imeli zdravstvene težave in so predčasno končali izpit. Kljub temu, da ni bilo 'morilskih vprašanj', je bil izpit težek.

Zaradi varčevanja zmanjšujejo obseg mladinskega coachinga na avstrijskih srednjih šolah
politika izobraževanje
Zaradi varčevanja zmanjšujejo obseg mladinskega coachinga na avstrijskih srednjih šolah

17. nov 8:05

Na avstrijskih splošnih in poklicnih srednjih šolah (AHS in BHS) bo zaradi proračunskih omejitev zmanjšan obseg mladinskega coachinga za eno tretjino. Ta ukrep, ki naj bi po ocenah pomagal mladim, starejšim od 15 let, da ostanejo v šoli ali se po prekinitvi vrnejo v izobraževalni sistem, je bil s strani politike pogosto izpostavljen kot pomemben dejavnik za relativno nizko stopnjo brezposelnosti mladih v Avstriji. Zmanjšanje obsega coachinga je v šolah povzročilo nezadovoljstvo.

Francoski učenci v osnovni šoli napredujejo pri računanju in branju, v srednji šoli pa jih skrbi francoščina
družba izobraževanje
Francoski učenci v osnovni šoli napredujejo pri računanju in branju, v srednji šoli pa jih skrbi francoščina

pred eno uro

Francosko ministrstvo za izobraževanje je objavilo rezultate nacionalnih ocenjevanj, ki so jih septembra opravili učenci v osnovnih, srednjih in visokih šolah. Rezultati kažejo na splošno stabilnost, vendar so ponekod, zlasti pri francoščini v srednji šoli, zaznane precejšnje razlike in zaskrbljujoče stanje. Medtem ko so učenci v osnovni šoli pokazali napredek pri računanju in branju, francoščina v srednji šoli ostaja problematična.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Avstrija nevtralno
Učitelji nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Pomanjkanje učiteljev in poučevanje tujih predmetov vpliva na kakovost izobraževanja, kar je pomembno tudi za Slovenijo, saj lahko podobne težave nastopijo tudi tu.