Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo posel

Plišasti volk iz oglasne kampanje Intermarché bo na voljo šele leta 2026

Plišasti volk, zvezda viralne oglasne kampanje trgovske verige Intermarché, ne bo naprodaj v letošnjem božičnem času. Distributer je sporočil, da bo na voljo šele leta 2026, kljub velikemu zanimanju na družbenih omrežjih in v tujini.

Izvorni članki

Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
lebienpublic.com | 15. 12. 2025 20:32
Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
estrepublicain.fr | 15. 12. 2025 20:32
Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
leprogres.fr | 15. 12. 2025 20:32

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desna sredina:

Politične preference

neznano:
pragmatičen:
lokalen:
zmeren:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
intervjuji:
lokalno poročanje:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Lidl z mednarodno božično kampanjo poudarja vrednost deljenja in pozornosti do okolja
gospodarstvo posel
Lidl z mednarodno božično kampanjo poudarja vrednost deljenja in pozornosti do okolja

3. nov 14:06

Lidl je pred prazniki lansiral mednarodno božično kampanjo, ki se osredotoča na deljenje praznične radosti in pozornost do ljudi ter okolja. Kampanja, ki jo je podjetje poimenovalo »Veruj v čuda vsak dan. Se splača.« oz. »Deli praznično radost vsak dan. Se splača.«, nadgrajuje prejšnjo mednarodno kampanjo »Lidl. Se splača.« in poudarja Lidlovo zavezanost kakovostni ponudbi, dostopni vsem, ter dolgoročni predanosti ljudem in varovanju okolja.

Irske oblasti začenjajo strožji nadzor nad vplivneži na družbenih omrežjih zaradi zavajajočih oglasov
družba pravosodje
Irske oblasti začenjajo strožji nadzor nad vplivneži na družbenih omrežjih zaradi zavajajočih oglasov

25. avg 19:28

Irske oblasti za oglaševanje so se povezale z agencijo za varstvo potrošnikov, da bi okrepile nadzor nad vplivneži na družbenih omrežjih, ki objavljajo lažne ali zavajajoče vsebine. Agencija za varstvo konkurence in potrošnikov bo obveščena o vseh kršitvah oglaševalskih pravil. Znani kuhar Donal Skehan je bil opozorjen zaradi neoznačenih plačanih objav na Instagramu, s čimer je kršil zakon o varstvu potrošnikov.

UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji
posel
UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji

14. nov 17:05

Združenje za ekonomsko propagando Srbije (UEPS) je praznovalo 65. obletnico delovanja. Zgodovina UEPS-a odraža razvoj oglaševanja v Srbiji, od prvih tiskanih oglasov v šestdesetih letih do današnjih viralnih kampanj. UEPS je bil ključni steber in gonilna sila v srbskem oglaševanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Intermarché nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o marketinški kampanji tuje trgovske verige, ki nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, vendar lahko služi kot zanimiv primer oglaševanja.