Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
kultura posel

Božična reklama Intermarché, ustvarjena »brez umetne inteligence«, postala viralna po svetu

Francoska božična reklama trgovske verige Intermarché, ki je bila ustvarjena brez pomoči umetne inteligence, je postala viralna po vsem svetu. Animirani "božični pravljici", ki jo je ustvaril francoski animacijski studio, si je v sredo ogledalo že več kot 20 milijonov ljudi.

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
desna sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:
zmeren:
pragmatičen:
lokalen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
intervjuji:
lokalno poročanje:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Francoski božični oglas z volkom osvaja srca gledalcev po vsem svetu
posel zabava
Francoski božični oglas z volkom osvaja srca gledalcev po vsem svetu

13. dec 20:55

Božični oglas francoske verige supermarketov Intermarche je postal globalni hit, saj brez uporabe generativne umetne inteligence pripoveduje ganljivo zgodbo o osamljenem volku, ki se spopada s predsodki. Dveinpolminutni film »Neljubljen« (Le mal aime) je osvojil srca milijonov ljudi po vsem svetu.

McDonald's umaknil božični oglas zaradi kritik
posel zabava
McDonald's umaknil božični oglas zaradi kritik

11. dec 14:57

McDonald's je umaknil svoj božični oglas, ustvarjen z umetno inteligenco, ki je prikazoval kaotično božično vzdušje v Amsterdamu. Oglas je bil zamišljen kot komičen, vendar je prejel številne kritike.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Intermarché nevtralno
Francija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za Slovenijo, ker kaže na globalne trende v oglaševanju in kulturi, vendar ni neposredno povezana s Slovenijo.