Meta bo za personalizacijo oglasov in vsebin uporabljala pogovore z umetno inteligenco
človekove pravice posel tehnologija

Meta bo za personalizacijo oglasov in vsebin uporabljala pogovore z umetno inteligenco

1. okt 17:40

Meta bo začela uporabljati interakcije uporabnikov z lastno umetno inteligenco za prilagajanje oglasov in vsebin na Facebooku, Instagramu in WhatsAppu. Ta funkcionalnost ne bo na voljo v Evropi. Uporaba bo začela veljati 7. oktobra. Meta bo lahko videla priporočila tudi v skupinskih klepetih.

Meta bo od 16. decembra začela uporabljati pogovore uporabnikov z Metinim chatbotom umetne inteligence za prilagajanje oglasov in druge vsebine, ki jo bodo uporabniki videli na Facebooku in Instagramu. Ta poteza odpira nova vprašanja glede zasebnosti uporabnikov, saj bo Meta analizirala interakcije z AI pomočnikom za ustvarjanje bolj ciljanih oglasov in vsebin.

Izvorni članki

Meta will start mining AI chatbot conversations to target users with ads and content
Meta will start mining AI chatbot conversations...
siliconangle.com | 2. 10. 2025 1:56
Meta to use AI chats to personalize ads
bitcoinethereumnews.com | 2. 10. 2025 1:34
Meta will listen into AI conversations to perso...
theregister.com | 1. 10. 2025 22:48
Meta usará las conversaciones con su IA para pe...
diarioelsalvador.com | 1. 10. 2025 18:37
Your Meta AI Chats Will Soon Influence the Ads You See
macrumors.com | 1. 10. 2025 18:26
Meta, la empresa de Zuckerberg, usará tus conve...
elcomercio.pe | 1. 10. 2025 17:41
Meta to use AI chats to target ads and content ...
business-standard.com | 1. 10. 2025 16:29
Meta will soon use AI chats for ad targeting be...
engadget.com | 1. 10. 2025 15:33
Spremite se, ogromna promena stiže na Facebook ...
telegraf.rs | 1. 10. 2025 14:36
Facebook en Instagram gaan advertenties tonen g...
security.nl | 1. 10. 2025 14:27
Meta anunció que usará tus conversaciones con I...
lagaceta.com.ar | 1. 10. 2025 13:11
Meta to use AI chats to personalize ads, content
techxplore.com | 1. 10. 2025 11:10

Podobni članki

Alibaba pripravlja aplikacijo »Čen Ven« za konkurenco ChatGPT in prenavlja AI modele
gospodarstvo posel
Alibaba pripravlja aplikacijo »Čen Ven« za konkurenco ChatGPT in prenavlja AI modele

13. nov 11:05

Alibaba načrtuje prenovo svoje mobilne aplikacije za umetno inteligenco »Tongji«, ki jo bo preimenovala v »Čen Ven« in ji dodala funkcije, podobne ChatGPT. Prav tako razvija osebnega pomočnika z umetno inteligenco, imenovanega »Čen Ven App«, s čimer želi konkurirati OpenAI. Podjetje je vložilo 380 milijard juanov v infrastrukturo umetne inteligence, kar kaže na resnost Alibabinih namenov na tem področju.

OpenAI testira skupinske pogovore ChatGPT
tehnologija
OpenAI testira skupinske pogovore ChatGPT

14. nov 19:04

OpenAI testira novo funkcijo skupinskih pogovorov v ChatGPT, ki omogoča do 20 uporabnikom, da sodelujejo s chatbotom v enem samem pogovoru. Funkcija, ki jo je prvotno razkrila uhajajoča koda, omogoča dodajanje ChatGPT v obstoječe skupinske pogovore, kjer lahko chatbot pomaga pri načrtovanju ali odgovarja na vprašanja. Testiranje funkcije trenutno poteka v tujini, ni pa še znano, kdaj bo na voljo v Združenih državah Amerike.

Intuit in OpenAI sklenila večletno partnerstvo za integracijo umetne inteligence v finančne aplikacije
posel gospodarstvo
Intuit in OpenAI sklenila večletno partnerstvo za integracijo umetne inteligence v finančne aplikacije

19. nov 0:56

Podjetje Intuit, znano po programski opremi, kot so TurboTax, QuickBooks in Credit Karma, je sklenilo večletno partnerstvo z OpenAI, vredno več kot 100 milijonov dolarjev letno. Cilj sodelovanja je integrirati modele umetne inteligence v Intuitove finančne aplikacije in s tem omogočiti uporabnikom, da prek ChatGPT neposredno dostopajo do storitev, kot so ocena davčnih vračil in finančni vpogledi. Intuit poudarja, da podatki uporabnikov ostajajo znotraj njihovega ekosistema, tudi ko se do njih dostopa prek ChatGPT.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Meta nevtralno
Facebook nevtralno
Instagram nevtralno
Meta AI nevtralno
WhatsApp nevtralno
Messenger nevtralno
CNN nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Uporaba umetne inteligence za personalizacijo oglasov vpliva na zasebnost uporabnikov slovenskih družbenih omrežij.