Coca-Cola podaljšala pravice do blagovne znamke Coke v Rusiji do leta 2035
posel gospodarstvo

Coca-Cola podaljšala pravice do blagovne znamke Coke v Rusiji do leta 2035

Ameriška korporacija The Coca-Cola Company je podaljšala ekskluzivne pravice do blagovne znamke Coke v Rusiji za naslednjih deset let, natančneje do avgusta 2035. Blagovna znamka je bila prvotno registrirana leta 1946.

Podobni članki

KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036
gospodarstvo
KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036

13. nov 7:04

Veriga restavracij s hitro hrano KFC, ki je zapustila Rusijo, je uspela podaljšati pravice do svoje blagovne znamke v državi do oktobra 2036, poroča RIA Novosti na podlagi podatkov iz elektronske baze Rospatenta. Odločitev je bila sprejeta 11. novembra.

Hyundai kljub odhodu iz Rusije registriral nove blagovne znamke
posel gospodarstvo
Hyundai kljub odhodu iz Rusije registriral nove blagovne znamke

17. nov 14:06

Južnokorejsko podjetje Hyundai, ki je leta 2022 prenehalo s proizvodnjo in se umaknilo z ruskega trga, je v Rusiji registriralo deset novih blagovnih znamk. Med njimi so avtomobilski modeli, kot so Hyundai Solati, Atos in Porter, ki so registrirani za tovorna in potniška vozila, kombije in avtobuse. Poleg tega so v bazi podatkov še blagovne znamke Hyundai Before Service, Hyundai Transys in Hyundai Finance, ter tri različice logotipa podjetja.

Nekateri projekti podjetja Lukoil v Kazahstanu niso več pod sankcijami ZDA
gospodarstvo politika
Nekateri projekti podjetja Lukoil v Kazahstanu niso več pod sankcijami ZDA

17. nov 16:05

Nekateri veliki projekti v Kazahstanu, v katerih sodeluje rusko podjetje Lukoil, niso več pod sankcijami ZDA. Med njimi so Karachaganak Petroleum Operating (KPO), Tengizševroil in Kaspijski naftovodarski konzorcij (KTK), je sporočil kazahstanski minister za energijo Erlan Akkenženov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Coca-Cola nevtralno
Coke nevtralno
Rusija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima minimalen vpliv na življenje v Sloveniji, saj se nanaša na poslovne odločitve v Rusiji.