Coca-Cola bi lahko v Rusiji izgubila pravice do blagovne znamke
posel gospodarstvo

Coca-Cola bi lahko v Rusiji izgubila pravice do blagovne znamke

Ameriško podjetje The Coca-Cola Company bi lahko 31. oktobra 2025 v Rusiji izgubilo pravice do svoje blagovne znamke Coca-Cola. Kot kažejo dokumenti Rospatent, se takrat izteče veljavnost registracije blagovne znamke, ni pa jasno, ali jo bo podjetje podaljšalo.

Podobni članki

KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036
gospodarstvo
KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036

13. nov 7:04

Veriga restavracij s hitro hrano KFC, ki je zapustila Rusijo, je uspela podaljšati pravice do svoje blagovne znamke v državi do oktobra 2036, poroča RIA Novosti na podlagi podatkov iz elektronske baze Rospatenta. Odločitev je bila sprejeta 11. novembra.

Hyundai kljub odhodu iz Rusije registriral nove blagovne znamke
posel gospodarstvo
Hyundai kljub odhodu iz Rusije registriral nove blagovne znamke

17. nov 14:06

Južnokorejsko podjetje Hyundai, ki je leta 2022 prenehalo s proizvodnjo in se umaknilo z ruskega trga, je v Rusiji registriralo deset novih blagovnih znamk. Med njimi so avtomobilski modeli, kot so Hyundai Solati, Atos in Porter, ki so registrirani za tovorna in potniška vozila, kombije in avtobuse. Poleg tega so v bazi podatkov še blagovne znamke Hyundai Before Service, Hyundai Transys in Hyundai Finance, ter tri različice logotipa podjetja.

Nekateri projekti podjetja Lukoil v Kazahstanu niso več pod sankcijami ZDA
gospodarstvo politika
Nekateri projekti podjetja Lukoil v Kazahstanu niso več pod sankcijami ZDA

17. nov 16:05

Nekateri veliki projekti v Kazahstanu, v katerih sodeluje rusko podjetje Lukoil, niso več pod sankcijami ZDA. Med njimi so Karachaganak Petroleum Operating (KPO), Tengizševroil in Kaspijski naftovodarski konzorcij (KTK), je sporočil kazahstanski minister za energijo Erlan Akkenženov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
The Coca-Cola Company nevtralno
Rusija nevtralno
Rospatent nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav neposredno ne vpliva na Slovenijo, lahko izguba blagovne znamke s strani velikega podjetja vpliva na globalno trgovino in prepoznavnost blagovnih znamk, kar posredno vpliva na slovenska podjetja.