Podjetje, ki nikoli ni izdelovalo letal, gradi največje letalo na svetu, WindRunner
tehnologija posel

Podjetje, ki nikoli ni izdelovalo letal, gradi največje letalo na svetu, WindRunner

Podjetje, ki ga vodi serijski podjetnik in inženir aeronavtike Mark Lundstrom, gradi letalo WindRunner, ki naj bi bilo največje letalo na svetu. To ambiciozno podjetje želi uporabiti WindRunner za prevoz izredno velikih tovorov, za katere trenutno ni učinkovite rešitve.

Izvorni članki

Los desafíos de la compañía que está construyen...
prensalibre.com | 5. 8. 2025 13:54
WindRunner: desafíos de la compañía que está co...
elnacional.com | 5. 8. 2025 12:53
Los desafíos de la compañía que está construyen...
lanacion.com.ar | 5. 8. 2025 11:02

Podobni članki

Air Sénégal naročil devet letal Boeing 737 MAX na letalskem sejmu v Dubaju
gospodarstvo posel
Air Sénégal naročil devet letal Boeing 737 MAX na letalskem sejmu v Dubaju

17. nov 19:05

Senegalska letalska družba Air Sénégal je v Dubaju podpisala sporazum o nakupu devetih letal Boeing 737 MAX. Naročilo, ki so ga objavili na letalskem sejmu, vključuje tudi možnost nakupa dodatnih šestih letal. Nakup naj bi posodobil floto in podprl širitev regionalnega in mednarodnega omrežja Air Sénégal.

FlyDubai z naročilom Airbusov A321neo širi floto izven Boeinga, Airbus pridobiva pomembne posle.
posel gospodarstvo
FlyDubai z naročilom Airbusov A321neo širi floto izven Boeinga, Airbus pridobiva pomembne posle.
4 posodobitev 18. nov 5:10

FlyDubai, nizkocenovna letalska družba, je na letalskem sejmu v Dubaju naročila 150 letal Airbus A321neo, s čimer prvič širi svojo floto izven Boeinga. Poleg tega je AerCap podpisal sporazum o najemu treh novih letal Boeing 737 MAX in dveh Boeing 737NG z novim kupcem FlySafair. Ethiopian Airlines pa se je zavezal k nakupu 11 dodatnih letal Boeing 737 MAX.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
WindRunner Pozitivno
Mark Lundstrom nevtralno
Airbus nevtralno
Boeing nevtralno
Lockheed Martin nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno povezana s tehnološkim napredkom, ki lahko vpliva na globalno logistiko, vendar neposrednega vpliva na Slovenijo ni.