Objavljeno: 30. 7. 2025 6:27
Dobiček kavnega giganta Starbucks se je zmanjšal za 47 %, kar je predvsem posledica višjih stroškov in upočasnjene prodaje v ZDA. Kljub temu podjetje vztraja, da ti podatki ne odražajo napredka v načrtu preobrata poslovanja. Izvršni direktor Starbucksa je podrobno predstavil načrt za ponastavitev blagovne znamke, saj so prizadevanja za preobrat v tretjem četrtletju poganjala rast prodaje, ki je presegla pričakovanja. K temu je prispevalo tudi izboljšanje povpraševanja na Kitajskem ter naložbe v delovno silo in poslovanje trgovin.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Starbucks | nevtralno |
| Združene države Amerike | Negativno |
| Kitajska | Pozitivno |
Novica o Starbucksu je posredno relevantna za Slovenijo, saj gre za globalno prisotno verigo, ki ima poslovalnice tudi v Sloveniji. Finančni rezultati in strategije podjetja lahko vplivajo na globalne trende in ponudbo, kar se lahko odraža tudi na slovenskem trgu.