Dobiček Starbucksa se je zmanjšal za 47 %, kljub optimizmu glede preobrata poslovanja
posel gospodarstvo

Dobiček Starbucksa se je zmanjšal za 47 %, kljub optimizmu glede preobrata poslovanja

Dobiček kavnega giganta Starbucks se je zmanjšal za 47 %, kar je predvsem posledica višjih stroškov in upočasnjene prodaje v ZDA. Kljub temu podjetje vztraja, da ti podatki ne odražajo napredka v načrtu preobrata poslovanja. Izvršni direktor Starbucksa je podrobno predstavil načrt za ponastavitev blagovne znamke, saj so prizadevanja za preobrat v tretjem četrtletju poganjala rast prodaje, ki je presegla pričakovanja. K temu je prispevalo tudi izboljšanje povpraševanja na Kitajskem ter naložbe v delovno silo in poslovanje trgovin.

Izvorni članki

Starbucks CEO details brand reset plan as turna...
businesstimes.com.sg | 30. 7. 2025 0:11
Starbucks profits plunge 47% on higher costs, s...
freemalaysiatoday.com | 29. 7. 2025 23:46

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks nevtralno
Združene države Amerike Negativno
Kitajska Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica o Starbucksu je posredno relevantna za Slovenijo, saj gre za globalno prisotno verigo, ki ima poslovalnice tudi v Sloveniji. Finančni rezultati in strategije podjetja lahko vplivajo na globalne trende in ponudbo, kar se lahko odraža tudi na slovenskem trgu.