Hipermarketi se soočajo s težavami zaradi spreminjajočih se želja potrošnikov
Objavljeno: 26. 12. 2025 7:56
Ekonomist Philippe Moati meni, da so hipermarketi zaradi konkurence in novih potrošniških navad inherentno neprilagojeni. Začetne spremembe so bile neizogibne, kar kaže na premik v potrošniških vzorcih in potrebo po prilagoditvi trgovcev.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Francoski trgovec Auchan je napovedal, da želi svoje supermarkete v Franciji (razen na Korziki), ki jih je približno 300, preoblikovati v franšize pod blagovnima znamkama Intermarché in Netto. Projekt, ki ga mora še odobriti uprava, naj bi se začel izvajati konec leta 2026.
Hipermarketi se soočajo z močno konkurenco spletne prodaje, specializiranih trgovin in diskontnih trgovin, zaradi česar se morajo prilagoditi, če želijo preživeti.
Raziskavi, ki sta jo naročila PayU in MKOR, kažeta, da Romuni načrtujejo povečanje porabe za Črni petek leta 2025. Približno 70% Romunov namerava nekaj kupiti, pri čemer imajo nekateri na voljo celo več kot 2.000 lei. Mladi so se izkazali za najbolj navdušene kupce, saj načrtujejo bolj premišljene nakupe in so pripravljeni porabiti več kot v preteklih letih.
ČEZ Prodej je kot prvo podjetje na Češkem uvedlo dinamični tarif, ki strankam s pametnimi števci omogoča prenos porabe električne energije v ure, ko je ta cenejša, s čimer lahko prihranijo do 50 % cene. Ta novost omogoča gospodinjstvom, da aktivno upravljajo svojo porabo in izkoristijo nihanja cen električne energije.
V Milanu je potekal prvi Forum moderne distribucije 2025, ki ga je organizirala Federdistribuzione, na katerem so razpravljali o vlogi trgovine na drobno v italijanskem gospodarstvu. Ocenili so, da dinamike, ki urejajo delo italijanskih podjetij, zahtevajo stabilen normativni okvir. Medtem se pozornost usmerja tudi na naložbe, pri čemer analitiki menijo, da bosta rast in inflacija v ZDA podpirali tvegana sredstva tudi v letu 2026. Poudarjajo pomen dobičkov podjetij in stabilizacije bilance stanja ameriške centralne banke (FED). Kljub temu svetujejo razmislek o diverzifikaciji izpostavljenosti ZDA in iskanje priložnosti v manjših ameriških podjetjih.
Auchan, simbol pretresov v svetu trgovine, je napovedal preoblikovanje svojih supermarketov v franšize Intermarché do konca leta 2026. Hipermarketi skupine bodo ohranili zgodovinsko blagovno znamko.
Spremembe v trgovinskih vzorcih in prilagajanje novim navadam potrošnikov so relevantne tudi za slovenski trg.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.