Hipermarketi se morajo prilagoditi zaradi upada povpraševanja in konkurence
Objavljeno: 25. 12. 2025 18:56
Hipermarketi se soočajo z močno konkurenco spletne prodaje, specializiranih trgovin in diskontnih trgovin, zaradi česar se morajo prilagoditi, če želijo preživeti.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Zaradi visoke inflacije Francozi bolj pazijo na svoj proračun in pogosteje obiskujejo diskontne trgovine, kot so Leclerc, Lidl in Kiabi, da bi dobili najboljše razmerje med ceno in kakovostjo. Ne obiskujejo samo ene trgovine, temveč jih kombinirajo.
Nemška veriga diskontnih trgovin Lidl je okrepila svojo prisotnost v Franciji. Agencija za varstvo konkurence je odobrila nakup 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Po obdobju težav med letoma 2022 in 2025 se Lidl ponovno vzpenja, širi svoje poslovanje z novimi prevzemi, načrtuje odprtje novih trgovin, znižuje cene in širi ponudbo z izdelki, ki niso živila, ter ponuja outlet izdelke.
Kupci v Združenem kraljestvu množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi najnovejših posebnih ponudb, vključno s sezonskimi izdelki in blagom za dom. Veliko zanimanje vzbuja predvsem en izdelek, za katerega kupci obljubljajo, da bodo zgodaj stali v vrsti.
Britanska veriga supermarketov Morrisons je znižala cene več kot 650 izdelkom, vključno s svežo hrano, čistili in osnovnimi živili, s povprečnim znižanjem za 18 %. S tem so začeli predbožično cenovno vojno med trgovci na drobno v Združenem kraljestvu. Poleg znižanja cen bo Morrisons v prihodnjih tednih uvedel tudi tedenske ponudbe, da bi privabili kupce.
Francoski trgovec Auchan je napovedal, da želi svoje supermarkete v Franciji (razen na Korziki), ki jih je približno 300, preoblikovati v franšize pod blagovnima znamkama Intermarché in Netto. Projekt, ki ga mora še odobriti uprava, naj bi se začel izvajati konec leta 2026.
Ekonomist Philippe Moati meni, da so hipermarketi zaradi konkurence in novih potrošniških navad inherentno neprilagojeni. Začetne spremembe so bile neizogibne, kar kaže na premik v potrošniških vzorcih in potrebo po prilagoditvi trgovcev.
Prilagoditev trgovin je pomembna tudi za slovenski trg, saj potrošniki vedno bolj iščejo različne možnosti nakupovanja.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.