Objavljeno: 25. 7. 2025 14:12
Meta, lastnik platform kot sta Facebook in Instagram, je potrdila ukinitev političnega, volilnega in družbenega oglaševanja v Evropski uniji z oktobrom. Kot razlog navajajo evropske regulacije, ki naj bi bile "nepraktične" in "preveč obremenjujoče" za izvajanje, kar je povzročilo podobno potezo tudi pri Googlu.
Meta, lastnik Facebooka in Instagrama, je napovedala, da bo s oktobrom 2025 ukinila politično oglaševanje v Evropski uniji. Odločitev je posledica novih evropskih regulacij, ki jih je podjetje označilo za "nepraktične" za izvajanje. Podobno potezo je napovedal tudi Google. Ta sprememba se bo nanašala na platforme kot sta Facebook in Instagram.
Meta, matična družba Facebooka, Instagrama in WhatsAppa, je napovedala, da bo s oktobrom v Evropski uniji ukinila politično oglaševanje na svojih platformah. Ta odločitev sledi uvedbi novega evropskega regulativnega okvira, ki ga je podjetje označilo za neizvedljivega. Podobno potezo je napovedal tudi Google. Sprememba temelji na poudarjanju, da so nova pravila iz Bruslja "nepraktična" za izvajanje.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Meta | nevtralno |
| nevtralno | |
| nevtralno | |
| nevtralno | |
| Evropska unija | nevtralno |
| nevtralno | |
| Bruselj | nevtralno |
| politično oglaševanje | nevtralno |
Novica je pomembna za evropske državljane in volivce, saj vpliva na način oglaševanja političnih sporočil na priljubljenih družbenih omrežjih, kar lahko vpliva na volilne procese in informiranje javnosti.