Pariški metro po 125 letih ukinja papirnate vozovnice
tehnologija promet okolje

Pariški metro po 125 letih ukinja papirnate vozovnice

Pariški metro je po 125 letih ukinil prodajo papirnatih vozovnic. Namesto njih uvajajo elektronske različice na karticah in pametnih telefonih. Ta poteza je del prizadevanj za varovanje okolja in posodobitev javnega prevoza.

Izvorni članki

Podobni članki

Evakuirali podzemno železnico na postaji Monastiraki zaradi dima
obramba promet
Evakuirali podzemno železnico na postaji Monastiraki zaradi dima

12. nov 21:05

Na postaji Monastiraki v Atenah so iz varnostnih razlogov evakuirali vlak podzemne železnice, potem ko se je iz njega začel valiti dim. Postaja je bila začasno zaprta. Incident se je zgodil na liniji 3 (Dimotiko Theatro – Letališče), vlak pa je bil umaknjen iz prometa.

Kooperativa lansirala novo nočno linijo Pariz-Berlin mimo Strasbourga
življenjski slog gospodarstvo
Kooperativa lansirala novo nočno linijo Pariz-Berlin mimo Strasbourga

13. nov 13:06

Nova kooperativa bo ponudila nočno železniško povezavo med Parizom in Berlinom, s čimer bo delno nadomestila ukinitev nočnih vlakov med Parizom in Berlinom ter Parizom in Dunajem, ki so jih sredi decembra napovedale francoska (SNCF), nemška (Deutsche Bahn) in avstrijska (ÖBB) družba.

Teheran potrebuje 11.000 avtobusov, ima jih le 2.000, prednost pa daje domači proizvodnji
politika promet
Teheran potrebuje 11.000 avtobusov, ima jih le 2.000, prednost pa daje domači proizvodnji

16. nov 8:07

Predsednik mestnega sveta Teherana je izjavil, da bi moralo mesto glede na celostni prometni načrt imeti 11.000 avtobusov, vendar jih ima le 2.000. Poudaril je, da bi pomanjkanje avtobusov ostalo problem tudi, če bi v uporabo dali vse načrtovane avtobuse. Pri tem dajejo prednost domači proizvodnji in spodbujajo podjetja, da pospešijo proizvodnjo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Pariz nevtralno
Pariški metro nevtralno
RATP nevtralno
Dunaj nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Ukinitev papirnatih vozovnic v pariškem metrou neposredno ne vpliva na življenje v Sloveniji, a predstavlja trend posodabljanja javnega prevoza, ki bi se lahko pojavil tudi v Sloveniji.