Kitajska podjetja povečala naložbe v oglaševanje na VK za 22 odstotkov
tehnologija gospodarstvo

Kitajska podjetja povečala naložbe v oglaševanje na VK za 22 odstotkov

Kitajska podjetja so v prvi polovici leta 2025 povečala svoje izdatke za oglaševanje na ruski platformi VK za 22 odstotkov, kar predstavlja skupno naložbo v višini 1,2 milijarde rubljev. Povečanje je posledica večjega povpraševanja po oglaševanju v kategorijah iger, e-trgovine in turizma, je sporočila tiskovna služba VK.

Podobni članki

AvtoVAZ kljub Putinovi obljubi o znižanju napovedal novo podražitev
gospodarstvo
AvtoVAZ kljub Putinovi obljubi o znižanju napovedal novo podražitev

21. nov 12:56

Ruski proizvajalec avtomobilov AvtoVAZ bo kmalu zvišal cene vozil Lada. Vodja podjetja, Maksim Sokolov, je na forumu "Transport Rusije" pojasnil, da je zadnja indeksacija cen bila pred skoraj enim letom, in sicer manj kot 2 %, kar je precej pod uradno inflacijo. To se zgodi kljub temu, da je Vladimir Putin pred približno dvema letoma izrazil prepričanje, da se bodo cene domačih avtomobilov sčasoma znižale.

Kitajska za ruski premog plačuje več kot Južna Koreja
posel gospodarstvo
Kitajska za ruski premog plačuje več kot Južna Koreja

19. nov 7:56

Kitajsko povpraševanje je dvignilo cene ruskega energetskega premoga, zaradi omejene ponudbe in začetka kurilne sezone. V začetku novembra 2025 je cena ruskega premoga na Kitajskem presegla cene v Južni Koreji za približno 7%. Južna Koreja tako izgublja svoj primat na tem področju, medtem ko Kitajska postaja vse bolj privlačna za dobavitelje.

Wildberries in Ozon nasprotujeta omejevanju popustov na spletnih tržnicah zaradi spora s centralno banko
posel gospodarstvo
Wildberries in Ozon nasprotujeta omejevanju popustov na spletnih tržnicah zaradi spora s centralno banko

18. nov 13:56

Spletna trgovca Wildberries in Ozon sta se odzvala na idejo o omejitvi popustov na spletnih tržnicah, pri čemer Wildberries nasprotuje prepovedi popustov pri plačilu s kartico banke, ki je povezana s tržnico, saj meni, da bi to dvignilo cene. Ozon poudarja, da so popusti pri plačilu s kartico del programa zvestobe in da takšne sheme ponujajo številni akterji na trgu, kar omogoča prihranke kupcem, zlasti v manjših mestih. Wildberries meni, da za pobudo o prepovedi stojijo velike banke, ki želijo omejiti razvoj bančnih storitev tržnic na nekonkurenčen način.

Strnadov holding Czechoslovak Group povečal prihodke za 82 odstotkov
posel gospodarstvo
Strnadov holding Czechoslovak Group povečal prihodke za 82 odstotkov

18. nov 15:57

Zbrojarski in strojniški holding Czechoslovak Group (CSG) podjetnika Michala Strnada je v prvih treh četrtletjih leta povečal prihodke za 82,4 odstotka na 4,49 milijarde evrov (približno 109 milijard kron). Dobiček iz poslovanja pred obdavčitvijo in odbitkom obresti se je povečal za 77 odstotkov na 1,1 milijarde evrov (približno 26,6 milijarde kron). Podjetje je to objavilo v torek v sporočilu za javnost.

Walmart se je izkazal kot rešitev za krizo dostopnosti v ZDA
gospodarstvo posel
Walmart se je izkazal kot rešitev za krizo dostopnosti v ZDA
5 posodobitev 20. nov 12:13

Walmart se je izkazal kot protistrup za krizo življenjskih stroškov v Ameriki. Vse več Američanov se zaradi visokih življenjskih stroškov zateka v Walmart po živila in oblačila. Podjetje je poročalo o močni prodaji in dobičku, ki sta presegla pričakovanja analitikov. Izboljšali so svoje finančne napovedi, medtem ko so jih drugi trgovci na drobno znižali. Uspeh pripisujejo privabljanju strank, ki iščejo ugodne ponudbe v času visoke inflacije.

V Nemčiji se vse več podjetij boji za svoj obstoj
gospodarstvo posel
V Nemčiji se vse več podjetij boji za svoj obstoj
1 posodobitev 21. nov 7:47

Številna podjetja v Nemčiji se soočajo s pomanjkanjem naročil, kar jim povzroča finančne težave in povečuje zaskrbljenost glede njihovega obstoja. Denarja jim primanjkuje.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Kitajska podjetja Pozitivno
VK nevtralno
VK reklama nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Posredno relevantno za Slovenijo, saj kaže na trende v oglaševanju in digitalni ekonomiji, ki se lahko prenesejo tudi v slovenski prostor. Vpliv Kitajske na globalno ekonomijo.