V francoskih mestih bo zaradi zakona o mobilnosti, ki je bil sprejet leta 2019, vse težje najti parkirno mesto. Spremembe, ki jih prinaša zakon, bodo vplivale na dostopnost parkirnih mest v urbanih središčih.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Do konca leta 2026 bodo morale vse francoske občine odstraniti parkirna mesta, ki so manj kot pet metrov oddaljena od prehodov za pešce. Ta ukrep, ki izhaja iz zakona o mobilnosti iz leta 2019, naj bi izboljšal varnost pešcev in voznikov.
V Franciji se povečuje ponudba najema avtomobilov, za katere ne potrebujete vozniškega dovoljenja. Ti avtomobili so namenjeni različnim skupinam ljudi, kot so mladi, ki potrebujejo prevozno sredstvo za šolo ali delo, prebivalci mest, ki iščejo okolju prijazno vozilo, ter osebe z začasno odvzetim vozniškim dovoljenjem. Ponudba se širi po vsej državi.
Sofijski župan Vasil Terziev je napovedal, da bo mestna občina prizadevala za to, da bi iskanje parkirnega mesta v Sofiji trajalo največ 7 do 8 minut. Hkrati je zagotovil, da se cene vozovnic za javni prevoz ne bodo zvišale, ampak se bodo po uvedbi evra celo znižale na 80 evrocentov. Napovedal je tudi reformo parkiranja, ki naj bi uredila to področje in zagotovila dodatna sredstva za investicije v mestno okolje.
Mestni svet Cardiffa je potrdil načrte za zvišanje stroškov parkirnih dovolilnic za lastnike športnih terenskih vozil (SUV) in avtomobilov, težjih od 2.400 kg. Novi ukrep je del politike, namenjene zmanjšanju prometnih zastojev in izboljšanju kakovosti zraka v mestu.
Občane pozivajo k izražanju mnenja o kakovosti življenja v njihovi občini. Vprašanja se nanašajo na varnost, urejenost zelenih površin, čistočo ulic, prometno infrastrukturo (kolesarske steze, parkirišča) in dostopnost javnega prevoza.
Edwin de Vos iz Goude je prejel štiri kazni za parkiranje svojega tovornjaka, čeprav mu je občina določila to parkirno mesto, ki je namenjeno tovornjakom. Zaradi uvedbe plačljivega parkiranja se je znašel v težavah, saj je zdaj prisiljen plačevati parkirnino na mestu, ki mu je bilo prvotno dodeljeno brezplačno.
Čeprav se dogaja v Franciji, lahko podobne zakonske spremembe vplivajo tudi na parkiranje v slovenskih mestih.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.