Christian Dior podaljšal registracijo blagovne znamke v Rusiji do leta 2034
življenjski slog posel pravosodje

Christian Dior podaljšal registracijo blagovne znamke v Rusiji do leta 2034

Francosko podjetje Christian Dior je v Rusiji podaljšalo registracijo svoje blagovne znamke, ki bo veljavna do leta 2034. Podaljšanje pravne zaščite intelektualne lastnine potrjuje, da podjetje kljub odhodu iz Rusije ohranja svoje pravice na tem trgu.

Podobni članki

LG registriral šest novih blagovnih znamk v Rusiji
posel gospodarstvo
LG registriral šest novih blagovnih znamk v Rusiji

16. nov 13:36

Južnokorejski tehnološki velikan LG Electronics je uradno registriral šest novih blagovnih znamk v Rusiji, ki so povezane z elektronskimi in digitalnimi izdelki. Registracija, ki jo je odobrila ruska služba za intelektualno lastnino Rospatent, zajema obetavne linije izdelkov blagovne znamke.

KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036
gospodarstvo
KFC si je v Rusiji podaljšal pravice do blagovne znamke do leta 2036

13. nov 7:04

Veriga restavracij s hitro hrano KFC, ki je zapustila Rusijo, je uspela podaljšati pravice do svoje blagovne znamke v državi do oktobra 2036, poroča RIA Novosti na podlagi podatkov iz elektronske baze Rospatenta. Odločitev je bila sprejeta 11. novembra.

Rusija bo morda reformirala davčno številko za podjetja
posel gospodarstvo
Rusija bo morda reformirala davčno številko za podjetja

17. nov 12:05

Ruska podjetja bi lahko namesto treh ključnih številk – davčne številke, glavne državne registrske številke in številke enotnega registra – dobila enoten univerzalni identifikator. Pobuda je vključena v osnutek nacionalnega modela poslovanja do leta 2030, ki ga pripravlja vlada. Ministrstvo za finance je zadolženo za pripravo koncepta prehoda.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Christian Dior nevtralno
Rusija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek ima posreden vpliv na Slovenijo, saj odraža globalne gospodarske trende in odločitve velikih podjetij, ki lahko vplivajo na lokalno poslovanje in potrošnike.